Vecka 26

Veckan efter midsommar ska jag, syster, Sonny och kanske Willy ha en pyssel dag.
Det är scrapbooking tävligar hela veckan (jag är inte så insatt) på något ställer (syster vet mer)
Men vi ska bara pyssla en dag.
Det jag måste inköpa är kilramar, tänkte tre, fyra stycken.
paper blooms eller liknande, och lite finare papper, och antinger silver, ljusblå eller ljus rosa färg (Jonas får bestämma färgen)

Jag sak ha bilder på Sten och Sture, självklart.
Så jag måste välja bland alla miljoner bilder jag har, detta kommer bli svårt.
Jag har valt en bild på dom var, men behöver ialla fall två till, gärna en bild på dom båda på samma bild.


Denna är ju för söt så den måste jag göra något fint med.
Tänkte göra dom i gråskala men jag vet inte med denna bilden, det kanske inte blir så bra, jag får testa mig fram.

Det är svårare med Stures kort jag har, för han är så ståtlig på alla kort, sen kollar man på bakgrunden och då ser det ut som hejsan typ, så det får man tänka lite på.

Sen kanske jag ska göra något med den vackra katten Ester, (Tobias nisse)

Denna bild är väl inte så rättvis men hon är jätte fin. Så jag får försöka få ett fint kort på henne.

Sture bus
Och denna bilden älskar jag på Sture, han är så bus på denna bilden, och jag kommer till och med ihåg när jag tog den, så den är mysig den bilden.
Han ville heldre busa än att vara med på kort. Sötis Sture

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul det kommer bli. :)

https://www.facebook.com/events/431397913551176/

där har du evenemanget på facebook. De olika tävlingarna kommer ut kl 12 den 22 juni.

Jag köper blommor från wildorchidcrafts.com och swirls som det heter finns billiga på pyhobby.se. Där finns det också blommor.

2012-05-29 @ 19:47:44
URL: http://kattenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0