Stenen <3

Min Sten har två favorit leksaker.
Sugrör och nappar.
Sugrören: han har ena änden av sugröret i munnen den andra på golvet, så springr han runt i ring. jätte sött.
Nappar: det är aport, man kastar nappen så kommer han tillbaka med dom.




Nappen har Sten snott från min systerson Anton.
Jag satt barnvakt och fick med mig 2 nappar till Anton, när Anton skulle hem så hitta jag bara 1 napp.
Senare såg jag nappen på massa olika ställen, sen såg jag Sten komma med den i munnen.
Han älskar nappen.
Bilderna är lite suddiga pga att jag filmade.



Man får verkligen vakta om något barn kommer och hälsar på här och barnet har napp, för Sten har varit på väg att sno flera nappar av barn. Man ser honom stå och öppa munnen och närma sig napparna, så då får man vara snabb. Tror det inte är så populärt att ha en katt som tjuvar nappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0