Städa städa städa

Nu var tvättstugan klar och kuddarna är i tvättmaskinen, vi kännde att vi skulle tvätta våra sängkläder, så efter mitt täcke var det Jonas kuddars tur, bara för dom förhoppningsvis torkar innan vi ska sova i natt (inte troligt).

Här kommer lite bilder och texter till biderna :)

När jag gjorde iordning kuddarna så dom kunde tvättas så kände Sture att just då skulle han använda kudden. Och självklart så får han det, jag låter han sitta på kudden tills han känner att han är färdig.
(Han stirrar på Sten som ligger på golvet) Hans ögon ser lite läskiga ut :S

 

Båda killarna var hjälpsamma (ivägen) när jag plockade ut alla grejer, tvättkorgar kattlåda m,m.
Sten passade på att sitta lite i tvättkorgen när den stod i hallen. Och kolla in i kattlådan.




Mest hjälpsam i själva städningen var Sture han satt och var helt farsinerad av tvättmaskinen, och själva tvättningen av golvet.


Vi gjorde även iordning kattlådan som står inne i tvättstugan, Sten passade på att sitta lite i själva locket till lådan.


Resultatet på städningen:


När jag var färdig undra jag vart killarna tagit vägen, sötbollarna hade gömt sig och låg och vilade i förådet.
Det är ju inte kul att städa det tycker inte jag heller, så det är klart kan man komma undan så gör man det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0