inköpt

Jag har köpt lite nya grejer till killarna som jag inte skrivit om.
I fredags var jag och Jonas i Trollhättan och då inhandla vi en borste på coop.
Sture tycker det är jätte skönt att bli borstad men Sten tror den busar med honom.


Sen igår var jag, min syster och min mamma i göteborg, då köpte jag tass-salva.
Man smörjer in trampdynorna så dom bli mjuka. Killarna är ju innekatter så dom går inte i så olika underlag, så jag tänkte att lite salva blir jätte bra. Jag har endast tagit på den på Stens tassar.
Men Sture ska också bli insmord.
Det är jordnötsolja i salvan, vilket är bra för katter att få i sig på våren och hösten då dom fäller mycket päls, oljan gör att håret dom har i magen kommer ut mycket lättare, så det är inte farligt att dom slikar i sig oljan, det är tvärt om.
Jag köpte salvan på apoteket.
Min syster köpte fästingmedel till sina katter, och mamma fästingmedel till sina hundar.




Här däcka Sten.... stackarn
Sten har kvar sitt babyfett på kortet riktigt pluffsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0