Handlat

Idag har jag varit iväg och handlat till killarna.
Och Sture hittade snabbt favoritsaken, stakars Sten har bara fått lukta på den.
Jag köpte en fjädervippa, och den gick verkligen hem hos Sture.
Han går omkring med den kommer man för nära (jag eller Sten) så morrar han.
Så det var jätte bra att jag köpte en sån, dåligt att jag inte köpte två.
Köpte även en ny hink och spade till kattlådorna (jag har bajs påsarna i hinken så inte ändarna åker ner, sen är det bra att ha en tätspade.
Så köpte jag två matskålar till, jag ska åka hem till mamma och pappa och hämta lite havre och plantera det i matskålarna så kommer det komma gräs där som killarna kan smaska på.
Jag köpte två låder med godismat till killarna, en med sås och en med gilé.

Nu ska jag busa lite med killarna och fjädervippan.
Tömma kattlådan, och vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0