vattenskålar

köpte två nya vattenskålar, som jag skulle plantera lite havre i, för att killarna skulle få gräs som dom kunde äta.
Katter måste ju äta gräs lite då och då för allt hår dom slickar i sig.

Havren hämta jag hos mamma och pappa.
Jag kom hem plantera det i skålarna, det gick inte så bra, det kom ett grässtrå som Sten åt upp.
Det började lukta lite skunk om det så jag slängde joxet och diska skålarna och ställde ut som med vatten istället.
Det kan ju behövas, när det börjar bli så varmt.
En står på golvet vid tvn, och på diskbänken.
Fast jag inte vill att killarna är uppe på bänken så är dom ju det ialla fall, så heldre att dom dricker ur sin vattenskål än att dom dricker ur smutsig disk.


Bilden har min mamma tagit hemma hos dom, för något/några år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0