Länge sen nu

Nu var det ett tag sen som vi skrev här :D
Jag har haft mycket annat för mig, så när jag suttit vid datorn så har jag grejat med annat.
Killarna mår bra, vägde dom igår kväll.
Sture 5,1kg
Sten 3,4kg
Jag tycker nu att det börjar synas när Sten växer, kanske har Sture stannat lite i växten nu, så man ser skillnaden bättre.


Vi hade besök i onsdags av Jonas brorsbarn.
Sture var livrädd och sprang och gömde sig.
Men han kom fram sen ialla fall, och lekte och gosade.
Sten var inte blyg, han la sig mitt på golvet, men sen tror jag det blev för mycket för han gick och la sig på stolen i köket.
Men tyckte Sture gjorde framsteg med att komma fram och hälsa. Jag är stolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0